vrijdag 13 juli 2012

Shoplog en review!

Afgelopen week heb ik een aantal keer (elke keer dat ik heb moeten werken) wat spulletjes gekocht bij kruidvat, en ben ik even bij the body shop geweest.  Vandaag laat ik jullie een paar producten zien en laat ik weten wat ik ervan vind. 






Allereerst de Kruidvat gezichtsreinigingsdoekjes voor normale en gemengde huid.
Deze doekjes waren even geleden 3 pakken (2,17 per stuk) voor 2,50. Niet verkeerd, dus ik nam er twee normale en één sensitive mee. 
Ze doen hun werk redelijk goed, foundation en concealer gaan er zo af, alleen mascara blijft moeilijk te verwijderen.
Ik vind het heel belangrijk dat mijn producten lekker ruiken, en wat dat betreft zijn ze helemaal goed! Ze ruiken lekker fris. Superfijn!
Het enige vervelende aan deze doekjes is dat het pakje niet zo goed meer sluit als je het eenmaal hebt geopend - het plakt niet zo lekker.


Dus de doekjes werken niet zo goed bij mascara - daarom heb ik ook oogmake-up remover pads meegenomen, die met olie. Ze werken best goed en zijn niet heel duur, maar ik hou persoonlijk helemaal niet van de olie die achterblijft op je gezicht. Het voelt alsof je meteen opnieuw je gezicht moet schoonmaken.
Ik las wel op de site van cynthia of misslipgloss dat de oogmake-up remover (de vloeibare) lotion wel goed werkt, dus die ga ik hierna proberen.
Het doosje waar de pads in zitten is overigens wel handig, sluit goed en is makkelijk om mee te nemen.


Ik nam ook een klein doosje Nivea creme mee. Dit is de originele nivea creme, de geur die het heeft is voor mij heel herkenbaar. Het ruikt overigens niet lekker, gewoon naar een neutrale creme.
Ik gebruik deze creme op mijn handen, als ze droog zijn, mijn ellebogen en andere plekjes die wel wat vette creme kunnen gebruiken. Het is een redelijk dikke creme en dus voor mij niet handig voor op het gezicht.
Ik gebruik de nivea soft wel als gezichtscreme, die is een stuk minder dik en minder vet, dus beter geschikt.
Ik neem het kleine doosje overal mee naartoe, handig, klein, perfect voor in mijn handtas!


De meesten van jullie zullen de creme al kennen, maar hier nog even het blikje geopend. Een fijne, wat dikke, witte creme. Het potje is niet heel hygiënisch omdat je er natuurlijk elke keer weer met je vingers in zit, dat is het enige minpunt.




Ik heb al veel deodorants geprobeerd, rexona, nivea, axe, 8x4 en dove. De laatste is mijn favoriet, ruiken lekker, zijn niet zo nattig op de huid en lijken ook echt te werken tegen geurtjes.
Een klasgenootje van mij had laatst de groene versie van de go fresh deodorant die ruikt naar komkommer en groene thee (blijkbaar, ik vind hem gewoon fris ruiken) en ik vond hem he-le-maal geweldig, dus heb ik hem zelf ook gekocht.
Hij werkt goed, houdt je fris en je blijft hem urenlang ruiken nadat je hem hebt opgespoten.


Tot slot heb ik (met flink veel korting) deze fles shimmer lotion in de geur cranberry joy gekocht bij the body shop. Het is dus een body lotion die je een glans moet geven. Ik had nog geen idee wat ik kon verwachten, maar voor de 4 euro die het kostte kon ik het wel proberen.


Op deze foto kan je zien (met wat moeite) dat het geen egale witte body lotion is, er zitten glittertjes in. Je moet ontzettend zuinig zijn met dit spul, voor je het weet heb je een discobal van jezelf gemaakt.
Hij ruikt wel lekker zoet naar cranberry, of in ieder geval rood fruit, en hij smeert heel makkelijk uit.


En zo ziet het eruit op mijn hand. Door het verkleinen van de foto is de kwaliteit een beetje achteruit gegaan en lijken de glitters veel groter dan ze eigenlijk zijn. De glitters zijn heel subtiel, als je maar niet teveel op doet.

Ik vind dit product vooral ontzettend mooi om op mijn benen te doen in de zomer, die worden dan niet alleen gevoed, maar zien er ook nog mooi uit.
Er zit wel een ingredient in dat "mica" heet, en dat schijnt niet prettig te zijn op een gevoelige huid. Hou daar dus rekening mee!

x Beau



Geen opmerkingen:

Een reactie posten