vrijdag 13 juli 2012

Mijn verjaardagslijstje

Het is bijna mijn verjaardag (yay!), 20 juli 2012 word ik 17. Een redelijk nutteloze leeftijd, maar weer een jaar dichterbij 18 jaar, en ik kan niet wachten om officieel (lees: voor de wet) volwassen te zijn.
Ik ben momenteel ontzettend slecht in het verzinnen van verjaardagscadeautjes. ik heb er wel een paar bedacht en die wil ik graag met jullie delen.






Allereerst deze oranje/beige tas van de axischoen. Deze tas kost 24,95. Ik zag hem staan en werd er meteen verliefd op. Ik ben altijd wel een beetje bang om zoiets te kopen, omdat ik (ik weet het. superstom) heel bang ben iets te kopen wat mijn vriend niet leuk vindt.


Het merk Yes to cucumbers ken je waarschijnlijk wel van verschillende Amerikaanse guru's. Het spreekt me heel erg aan dat hij hypoallergeen is en zo'n beetje volledig natuurlijk. Ik wil heel graag zo gezond mogelijk zijn, van binnen en van buiten (lukt het tot nu toe? nee. totaal niet. maar ik geef niet op!)

Ik wil ook heel graag de nieuwe BB cream van Garnier uitproberen, die voor gemengde en vette huid. Ik heb nu de "oude" voor normale huid en die is veel te vettig voor me, daarom draag ik hem niet vaak.

Ik geloof dat er nu een actie is bij trekpleister, 1+1 gratis op Garnier. Dan zou ik graag ook de garnier oogroller erbij krijgen, tegen wallen. Ik krijg ontzettende wallen, zelfs als ik gewoon genoeg slaap krijg. Dat heb ik aan mijn genen te danken, mijn vader heeft hetzelfde.


Het linkerplaatje is nogal lelijk geworden door het verkleinen. Sorry daarvoor!
Ik wil overigens graag de roller zonder concealer, omdat ik bang ben dat de concealer bijvoorbeeld te geel zal zijn.

Hebben jullie nog aanraders om te vragen? Ik ben benieuwd! Laat een reactie achter met je must-have product!

x Beau


1 opmerking: